loading...
هیئت محبان قمر العشیره (ع) بندر انزلی

.

پیام زن بی حجاب و بد حجاب

زن بی حجاب و بد حجاب با طرز پوشش و سخن، ناز و عشوه های خود نا خود آگاه می گوید:من به ظاهر مسلمانم، اما در عمل خیر، و به خدا و قیامت چندان اعتقاد ندارم و ظاهرم گواه روشنی از باطنم است.

خداوند علیم می فرماید:

قُلْ كُلٌّ يَعْمَلُ عَلَى شَاكِلَتِهِ فَرَبُّكُمْ أَعْلَمُ بِمَنْ هُوَ أَهْدَى سَبِيلًا

ای پیامبر، بگو هر کس بر طبق روش و باطن خود عمل کند. پس پروردگار شما آنان را که راهشان نیکوتر است، بهتر می شناسد( سوره اسراء آیه 84)

به قول شاعر: از کوزه همان برون تراود که در اوست.

این قبیل زنان با حرکت تحریک آمیز خود اظهار می کنند که شوهر، پدر و برادرشان نسبت به ناموس، غیرت و مردانگی از خود نشان نمی دهند، زیرا اگر غیور بودند اجازه نمی دادند آنها این گونه پا به محیط بیرون از خانه بگذارند.

پیام این زنان آن است که من گلی خوشبو هستم که با آرایش و ناز و کرشمه همه از بویم استشمام می کنند و من با صرف وقت برای آرایش و زیبا سازی خود می خواهم دلهای مردان هرزه را متوجه خود سازم. و با این کار ، مورد نظر آنها قرار گیرم. و شهوتی به دست آورم و کمبودهایی که در وجودم هست جبران کنم. زیرا می بینم بعضی از انسانها مورد احترامند و از مقام و شخصیت بالایی بر خوردار هستند. اما من هم بناچار می خواهم با ناز و عشوه و حرکات شهوت انگیز مورد احترام قرار گیرم. ولی افسوس در همان لحظه ای که مرد هرزه ای نگاهم می کند در خود احساس شخصیت و غرور کاذب می کنم ولی بعد دچار اضطراب و سر درگمی می شوم و تمام آن کمبودها و عقده ها در وجودم نه تنها کم نمی شود بلکه شدت می یابد. اگر نتوانستم کسی را شکار کنم یا در اثر تقوا و غیرت، جوانی نگاهم نکرد برایم ناراحت کننده است به طور یکه می خواهم از درون فریاد بر آورم.

خانم ساچیکو موراتا که ژاپنی است می گوید:

لطف زن به محجبه بودن اوست. اصولا طبع هر انسانی طالب کشف تنوع هاست. وقتی زنان به شکل امروز مکشوفه باشند چیزی برای توجه مردان باقی نمی گذارند. هر چیزی با اهمیتی چندین بار رو یاروی قرار گیرد اهمیت خود را از دست می دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 285